بازدید معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع)  از دفتر خبرگزاری شبستان در قم

سرهنگ مهدی کبیری پور، معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) به مناسبت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری شبستان در قم بازدید و از خبرنگاران این مجموعه تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) به همراه جمعی از مسؤولان روابط عمومی سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم پیش از ظهر امروز(چهارشنبه 15 مرداد) با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان در قم، با مدیر و خبرنگاران و عکاسان این مجموعه دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار سرهنگ مهدی کبیری پور معاون هماهنگ کننده، سید حسن حسینی مسؤول روابط عمومی و علی تقوایی معاون روابط عمومی سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم به همراه قادری دبیر خبرگزاری بسیج قم حضور داشتند.

 

سرهنگ کبیری پور در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه ولایت و همچنین تبریک پیشاپیش به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: امیدواریم خبرگزاری شبستان در مسیر روشن گری و نشر ارزش های انقلاب اسلامی موفق باشد و مسیر رشد و تعالی را با شتاب بیشتری طی کند.

 

وی با بیان این که سپاه و خبرگزاری شبستان دارای نقطه مشترک مسجد هستند، گفت: هر دوی ما سنگر اصلی مان مسجد است و از این نظر مشترک هستیم؛ ما به شما خدا قوت می گوییم و دلیل این دیدار نیز جبران عدم برگزاری همایش سالانه تقدیر از خبرنگاران است که به دلیل شرایط کرونایی برگزار نشده است.

 

کبیری پور اضافه کرد: به دلیل شرایط موجود، تغییر رویه دادیم و قرار شد خدمت اصحاب رسانه برسیم تا هم ایام را تبریک بگوییم و هم قدردانی از زحمات شما داشته باشیم که واقعیت های حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی و سیاسی را به نحو احسن به مردم عزیز می رسانید.

 

 فاطمه عسکری مدیر خبرگزاری شبستان نمایندگی استان قم نیز در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر از حضور عوامل سپاه  قم در دفتر خبرگزاری اظهار داشت: ما همواره در نشر اخبار مربوط به سپاه تلاش داشته ایم و اعتقاد داریم که خدمت در این مسیر انجام وظیفه است.

 

وی یادآور شد: البته در گذشته ارتباط خبری بهتری حاکم بود و اخبار به صورت منظم و بهتر به دست ما می رسید که امیدواریم این مسأله نیز بهتر شده و ارتباط مجموعه سپاه با دفاتر خبرگزاری به ویژه رسانه های دینی رنگ و بوی بهتری به خود بگیرد.

 

مدیر خبرگزاری شبستان در قم در ادامه یادآور شد: سپاه همیشه در ارتباط با موضوع خبرنگاران و تقدیر از آنها سنگ تمام گذاشته است و  نسبت به دوستان رسانه لطف داشته اند.

 

گفتنی است، در پایان فاطمه عسکری مدیرخبرگزاری شبستان در قم به همراه محمد علی جلالی عکاس و داود جعفری خبرنگار خبرگزاری شبستان از طرف سردار شاهچراغی فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم تجلیل شدند.

کد خبر 957321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha