برگزاری طرح فرهنگی-تبلیغی« مهدویت،پیام غدیر»  در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم

حجت الاسلام و المسلمين محمودی از برگزاري طرح فرهنگی-تبلیغی« مهدویت،پیام غدیر» در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم خبر داد.

حجت الاسلام «سید امیرمحمودی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، ضمن تبریک دهه ولایت به پیوند عمیق غدیر و مهدویت اشاره کرد و گفت: بسیاری از فرازهای خطبه غدیر پیوند مهدویت دارد .

 

مسئول گروه تبلیغی دیده بان ظهور افزود: در فراز هایی از خطبه غدیر به معرفی حضرت مهدی موعود و حکومت آن حضرت پرداخته شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به محوری بودن خطبه شریف غدیر در انتقال پیام واقعه عظیم غدیرگفت: یکی از مهترین پیام های غدیر، معرفی حضرت مهدی علیه السلام به عنوان آخرین امام و معرفی اوصاف ایشان ایشان است.

 

محمودی بابیان اینکه این مباحث از همان دوران کودکی و نوجوانی باید با شیوه های جذاب برای این مقاطع تبیین شود گفت: در همین راستا اقدام به برگزاری طرح مهر مهدوی فرهنگی-تبلیغی « مهدویت، پیام غدیر» در مساجد استان قم کردیم.

 

                                                              

 

وی ادامه داد: این طرح به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان قم با همکاری گروه تبلیغی دیده بان ظهور و دبیرخانه کانون های  فرهنگی هنری مساجد استان قم در ایام دهه ولایت برگزار می شود.

 

مسئول گروه تبلیغی دیده بان ظهور با اشاره به شیوه برگزاری طرح گفت: در این طرح  کارشناسان تخصصی امامت و مهدویت به مساجد اعزام می شوند.

 

حجت الاسلام و المسلمين محمودی تصریح کرد: در این جلسات، مبلغین، پیام های مختلف خطبه غدیر از جمله مهدویت و لزوم بیعت با امام عصر علیه السلام را برای مخاطبین بازگو می کنند.

کد خبر 955060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha