۸۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود

بذرافشان با یادآوری این مطلب که در مرحله اول ۲۸۰ هزار بسته معیشتی توزیع شد، گفت: در استان فارس در فضای مودت، ۸۰ هزار بسته معیشتی آماده شد و بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (پنج شنبه 9 مرداد) در رزمایش «احسان و تعاون» استان فارس در راستای پویش «ایران همدل» که با حضور «سید مرتضی بختیاری»، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در مجتمع «شهید ایت الله ربانی شیرازی»، برگزار شد، گفت: اعیاد دهه ولایت را تبریک می گویم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با یادآوری این مطلب که در آغازین مرحله دوم رزمایش در راستای لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان قرار داریم، افزود: در استان فارس در فضای مودت، 80 هزار بسته معیشتی آماده شد و بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با یادآوری این مطلب که در مرحله اول 280 هزار بسته معیشتی توزیع شد، افزود: بیش از یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان و خانواده های تحت پوشش توزیع شد و خیرین استان سرمایه بزرگ کمیته امداد در استان هستند و همت آنان باعث شد تا امروز بتوانیم در این رزمایش باشیم.

بذرافشان تاکید کرد: در این ایام گرفتاری های مردم روز به روز افزایش می یابد و امید است با تدبیر شاهد کاهش آلام عزیزان باشیم.

خاطر نشان می شود، رزمایش «احسان و تعاون» استان فارس در راستای پویش «ایران همدل» که با حضور «سید مرتضی بختیاری»، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در مجتمع «شهید ایت الله ربانی شیرازی»، برگزار شد، در این مراسم 80 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شود.

کد خبر 955101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha