اجرای دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در خوزستان

حجت‌الاسلام پرچم از اجرای دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در سه گام خبر داد و گفت: این رزمایش در دهه ولایت، دهه محرم و پایان ماه صفر ویژه اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام بهادر پرچم» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اقدامات طلاب بسیجی استان خوزستان در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا و در مراحل ابتدایی، طلاب به فعالیت‌هایی از جمله ضدعفونی و گندزدایی پرداختند.

 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان تجهیز اموات را از دیگر اقدامات طلاب بسیجی خوزستان برشمرد و افزود: این اقدام از روزهای نخست آغاز شده و تاکنون ادامه دارد که حوزه علمیه بقیه‌الله اندیمشک نیز با برنامه‌ریزی مناسب از حوزه‌های علمیه فعال و پیشگام در این زمینه بوده است.

 

وی اذعان داشت: طرح «همراه بیمار» در بیمارستان‌های دارای مشکل، مناطق قرمز و پرخطر اهواز، ماهشهر و دزفول در حال اجرا است و تاثیرگذاری مثبتی را به همراه دارد.

 

حجت‌الاسلام پرچم با بیان اینکه خیلی از گرفتاری‌های افراد به دلیل استرس است و استرس نیز باعث کاهش سطح ایمنی می‌شود تصریح کرد: علاوه بر سایر مشاوران، بسیج طلاب در قالب طرح «همراه بیمار» به روحیه‌دادن، شوخی‌کردن و ... به بیماران کرونایی پرداخته ‌است.

 

وی از اجرای دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در سه گام خبر داد و خاطر نشان کرد: این رزمایش در دهه ولایت، دهه محرم و پایان ماه صفر ویژه اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا برگزار می‌شود.

 

کد خبر 955104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha