رزمایش «ایران همدل» با نام حضرت مسلم بن عقیل (ع) آغاز می شود

بختیاری گفت: امروز آغاز مرحله دوم «ایران همدل» است و این رزمایش امروز به نام حضرت مسلم بن عقیل (ع) آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید مرتضی بختیاری»، امروز (پنج شنبه 9 مرداد) در رزمایش «احسان و تعاون» استان فارس در راستای پویش «ایران همدل» که در مجتمع «شهید ایت الله ربانی شیرازی»، برگزار شد، گفت: روز عرفه روز بزرگی است و مصادف با سالروز شهادت حضرت مسلم بن عقیل (ع) است و شب عید سعید قربان شده و تقارن این ایام با این رزمایش مبارک است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به اینکه رهبر توجه ویژه ای به مدافعین سلامت و تقید به ماسک زدن دارند و این باید الگویی برای جامعه باشد، تاکید کرد: امروز آغاز مرحله دوم «ایران همدل» است و پس از پیروزی انقلاب چنین حرکتی را شاهد نبودیم.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول سپاه و 53 هزار پایگاه بسیج بیش از سه میلیون و 500 بسته به ارزش هر بسته 300 هزار تومانی به نیازمندان رساندند، افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بیش از یک میلیون بسته در اختیار مردم نیازمند قرار دادند.

بختیاری با تاکید بر اینکه بنیاد مستضعفان بیش از 700 هزار بسته را در اختیار مردم قرار دادند، اضافه کرد: آستان های مقدس و بقاع متبرکه کارهای ویژه ای انجام دادند و این وحدت، هماهنگی و یکدلی که در کشور به وجود آمد، ایران را سرافراز کرد و در مقابله با کرونا، ایران جز کشورهای موفق بود و امیدوارم این مرحله هم به خوبی بگذرد.

وی با یادآوری این مطلب که بدترین تحریم ها در بدترین زمان شکل گرفت، تاکید کرد: آنجایی که مردم پای کار بیایند موفقیت تضمین شده و هرجا همدلی بیشتر بوده، موفقیت بیشتر شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با تاکید بر اینکه بر اساس جمع بندی مرحله دوم رزمایش همدلی از عید غدیر آغاز می شود و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، افزود: در این ابتدای کار، بسیج یک میلیون و 500 هزار بسته معیشتی برای مردم نیازمند مهیا کرد و 80 هزار بسته معیشتی توسط کمیته امداد در فارس تهیه شده که هر بسته 250 هزار تومان هزینه شده است.

وی با یادآوری این مطلب وحدتی که در فارس حول محور نماینده ولی فقیه در فارس و استاندار فارس وجود دارد مردم بیشتر حضور می یابند، افزود: افراد توسط کمیته امداد شناسایی می شود و بسته ها در اختیار اهل آن قرار می گیرد.

بختیاری با اشاره به اینکه یک هزار و 400 واحد مسکونی برای مددجویان، کلنگ زنی می شود، تاکید کرد: ما یک قدم به سوی خدا برداریم، خداوند متعال، 10 قدم به سوی ما می آید.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش امروز به نام حضرت مسلم بن عقیل (ع) آغاز می شود، افزود: ما یک سرسوزن حق منت گذاری نداریم آه آنان می تواند یک کشور را سرنگون کند و دعای آنان می تواند رزق افزایی کند.

 

کد خبر 955114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha