میزان اقلام جمع آوری شده در قرارگاه های امام حسن مجتبی برای مرحله جدید کمک‌مومنانه

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان میزان اقلام جمع آوری شده در قرارگاه های امام حسن مجتبی برای مرحله جدید کمک‌مومنانه تا نهم مرداد ماه را اعلام کرد و گفت: این میزان افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ زمانی، پنجشنبه(۹ مرداد) در نشست شورای اداری استان با اشاره به اینکه در اجرای رزمایش کمک مومنانه موج خوبی در کشور ایجاد و هفت میلیون و ۱۵۰ هزار بسته معیشتی بین ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر توزیع شد؛ راجع به مرحله دوم توضیحاتی داد.
 

 



 معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مرحله دوم تحت عنوان " نهضت کمک مومنانه" انجام می شود؛ گفت: مرحله دوم را در سه مقطع زمانی دهه امامت و ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر صفر و از طریق فعال کردن قرارگاه های امام حسن مجتبی علیه السلام انجام می شود.

 



وی ادامه داد:  ۱۵ مرداد جاری آغاز این کار است که تاکنون برای توزیع و اهدای ۳ هزار و ۶۰ کارت هدیه، ۱۷ هزار و ۸۹۲ بسته معیشتی، ۵۷ هزار و ۱۰۰ وعده غذای گرم، ۶۶ سری جهیزیه، دو هزار و ۵۴۰ سری لوازم التحریر، دو هزار و ۴۰ سری کیف و کفش، ۲۴ تن آرد، ۱۰ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، ۲۲۵ تخته فرش و پتو جمعا" به ارزش ریالی بیش از ۴ میلیارد جمع آوری شده است.

 



سرهنگ زمانی درباره پویش نذر قربانی در هر مسجد و پایگاه مقاومت هم از جمع آوری ۹۲۰ راس گوسفند تا اوایل روز ۹ مرداد خبر داد که این تعداد رو به افزایش است.

کد خبر 955139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha