۲۰۰ جلد کتاب به مسجد حسینیه ولایت بازارساحلی اهدا شد

حجت الاسلام حبیبی گفت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ۲۰۰ جلد کتاب به مسجد حسینیه ولایت بازارساحلی آستارا اهدا شد.

حجت الاسلام«محمدمهدی حبیبی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، ۲۰۰ جلد کتاب به مسجد حسینیه ولایت بازارساحلی آستارا اهدا شد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با اشاره به اینکه کتاب ها در زمینه های فرهنگی، دینی، آموزشی و ... به مسجد حسینیه ولایت بازار ساحلی اهدا شد، افزود: ارزش کتاب های اهدایی بیش از ۱۰۰ میلیون ریال است.

 

وی کتاب را تزریق طراوت به زندگی و جامعه انسانی دانست و خاطرنشان کرد: ارزشمندی هر جامعه به میزان مطالعه و دانش آن جامعه است، لذا هر چه افراد ما با کتاب آشنایی بیشتری داشته و در زندگی از آن استفاده کنند، بی‌شک بالندگی بیشتری خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام حبیبی گفت: کتاب دریچه ای به سوی جهان شگفت انگیز علم و معرفت و مطالعه راهی بسیار ساده و عملی برای پرورش استعدادها است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا اظهارکرد: ما باید تلاش کنیم تا ضمن بیان فواید مطالعه، زمینه روی‌آوری جوانان را به سمت کتابخانه‌ها فراهم کرده و فرهنگ کتاب‌خوانی را در جامعه نهادینه کنیم.

 

کد خبر 955162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha