افتتاح 4 هزار پروژه بزرگ صنعتی و تولیدی  تا 1400

مدرس خیابانی گفت: هم اکنون ۴ هزار پروژه با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت در کشور در حال ساخت است که امیدواریم تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر، « حسین مدرس خیابانی» امروز( 9 مرداد) در آیین بهره‌برداری از بزرگ‌ترین کارخانه ام دی اف مازندران در بندر امیرآباد بهشهر گفت: هشتمین هفته افتتاح طرح‌های بزرگ کشوری با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی را پشت سر می گذاریم و تاکنون 38 طرح بزرگ در قالب طرح « تولید، تداوم امید» در استان های مختلف افتتاح شد.

 

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: افتتاح 38 طرح با 20 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در هفته‌های تولید، تداوم امید، ثمره مهم دولت تدبیر و امید است که با قوت در دست انجام و اجرا است.

 

وی با اشاره به بهره‌برداری از 5 واحد تولیدی در استان مازندران، خوزستان و فارس به صورت همزمان در هشتمین هفته اجرای طرح « تولید، تداوم امید» گفت: این طرح ها با اعتبار 5 هزار و 600 میلیارد تومان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

 

مدرس خیابانی اضافه کرد: با افتتاح 5 طرح بزرگ تولیدی در استان های مازندران،خوزستان و فارس برای یک‌هزار و 700 نفر اشتغال ایجاد شد.

 

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه افزایش تولید ام دی اف و فولاد را از برنامه های مهم دولت دانست و خاطر نشان کرد: در بخش ام دی اف تلاش داریم تا صادرات را رونق بخشیده و ظرفیت های خالی را پر کنیم.  

 

وی گفت: هم اکنون ظرفیت تولید فولاد کشور 16 میلیون تن است و براساس برنامه‌ریزی، ظرفیت فولاد کشور باید به 26 میلیون تن در سال برسد.

کد خبر 955227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha