توسعه زراعت چوب در 4.5 هکتار از اراضی مازندران

حسین زادگان از توسعه زراعت چوب در 4.5 هکتار از اراضی مازندران خبر داد و گفت: تلاش داریم تا این زراعت در اراضی شیبدار مازندران توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر، « احمد حسین زادگان» امروز( 9 مرداد) در آیین بهره‌برداری از بزرگ‌ترین کارخانه ام دی اف مازندران در بندر امیرآباد بهشهر با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس گفت: تهیه چوب برای صنایع چوبی از دغدغه های مهم سرمایه گذاران و صاحبان تولید است که توسعه زراعت چوب می تواند راهکار مناسبی برای تهیه چوب مورد نیاز باشد.

 

استاندار مازندران افزود: با توجه به تاکید رئیس جمهوری و ظرفیت بسیار خوبی که در استان مازندران وجود دارد باید زارعت چوب مورد توجه قرار گیرد که با قوت در دست انجام است.

 

حسین‌زادگان افزود: زراعت چوب و توسعه گیاهان دارویی از تاکیدات مهم رئیس جمهوری در استان مازندران است که در اراضی شیبدار اجرایی شده و می شود.

 

وی از توسعه زراعت چوب در 4.5 هکتار از اراضی مازندران خبر داد و گفت: تلاش داریم تا این زراعت در اراضی شیبدار مازندران توسعه یابد.

 

نماینده عالی دولت در استان مازندران خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال و تامین مواد اولیه چوب صنایع سلولزی از مهمترین اهداف زراعت چوب است که تامین مواد اولیه صنایع و کارگاه ها در استان از طریق زراعت چوب، عامل مهمی در پیشگیری از قاچاق است

 

حسین زادگان در ادامه ایجاد پایانه های صادراتی در مازندران را از دغدغه‌های مهم دانست و افزود:  پایانه صادرات شیلاتی و محصولات کشاورزی از جمله پایانه های صادراتی مازندران است که پایانه صادراتی شیلات تا دو ماه آینده و پایانه محصولات کشاورزی با 500 میلیارد تومان اعتبار تا هفته دولت افتتاح خواهد شد.

 

وی همچنین با اشاره به شیب ملایم ویروس کرونا در استان مازندران گفت: در غرب مازندران به پایداری نسبی در این بخش رسیده ایم و شهرستان آمل و شرق مازندران هم دارای شیب ملایم است و کنترل و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با همکاری مردم و مسئولان و کادر درمانی با قوت در دست انجام است.

کد خبر 955229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha