کاهش فاصله طبقاتی در کشور با خدمت رسانی به محرومان

نوبخت گفت: خدمت رسانی به محرومان موجب می شود تا شاهد کاهش فاصله طبقاتی و افزایش سرمایه اجتماعی در کشور باشیم و تامین مسکن اقشار محروم از اولویت های دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد باقر نوبخت»، امروز (پنج شنبه 9 مرداد) در مراسم شروع مرحله ساخت سه هزار و 500 واحد مسکونی ویژه محرومان در روستای «دودمان» شهرستان شیراز گفت: ارائه خدمات به اقشار نیازمند جامعه از اولویت های دولت است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: بر این اساس، اقدامات خوبی برای افزایش رفاه اجتماعی این قشر از جامعه با حمایت دولت در سال های اخیر انجام شده است.

وی اضافه کرد: خدمت رسانی به محرومان موجب می شود تا شاهد کاهش فاصله طبقاتی و افزایش سرمایه اجتماعی در کشور باشیم و خوشبختانه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و حضور خیران در زمینه مسکن نیز شاهد حمایت از اقشار نیازمند و مددجویان هستیم.

نوبخت با تاکید بر پیشرفت های فارس در حوزه فعالیت‌های عمرانی در این مراسم عنوان کرد: توسعه خدمات شهری، حمل و نقل عمومی و  سد سازی از نمونه این موارد است.

«مرتضی بختیاری»، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور نیز در این مراسم گفت: با احداث سه هزار و 500 واحد مسکونی در روستای «دودمان»، اقدامات طلوبی در راستای محرومیت زدایی و افزایش سطح ایمنی مسکن محرومان به انجام می رسد.

 گفتنی است، مراسم آغاز مرحله ساخت سه هزار و 500 واحد مسکونی ویژه محرومان در روستای «دودمان» شهرستان شیراز با حضور معاون رئیس جمهوری، رئیس کمیته امداد کشور،  استاندار فارس و ... برگزار شد.

کد خبر 955238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha