افزایش شمار استخدام نیرو در بخش بهداشت و درمان کشور به دلیل کرونا

نوبخت گفت: پیش از این مجوز استخدام سه هزار نیرو در بخش بهداشت و درمان کشور صادر شده بود اما به دلیل شیوع کرونا شمار این افراد به 10 هزار نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد باقر نوبخت»، امروز (پنج شنبه 9 مرداد) در بازدید از بیمارستان بزرگ پیوند اعضا در شهر صدرا گفت: تا پایان سال 99 شاهد به بهره داری رسیدن ۹ هزار تخت بیمارستانی در کشور خواهیم بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: توافق‌هایی نیز با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای استخدام ۱۰ هزار نیرو در کنار نیروهای قراردادی و شرکتی وزارت بهداشت در این وزارتخانه به انجام رسیده است.

وی با اشاره به صدور مجوز استخدام سه هزار نیرو در بخش بهداشت و درمان کشور اعلام کرد: پیش از این مجوز استخدام سه هزار نفر صادر شده بود اما به دلیل شیوع کرونا شمار این افراد به 10 هزار نفر افزایش یافت.

نوبخت تاکید کرد: در استخدام این نیروها به افرادی که در حال حاضر به صورت شرکتی و قراردادی مشغول به کار هستند اولویت داده خواهد شد.

وی در این بازدید اظهار امیدواری کرد: امیدواریم که با افزوده شدن این تعداد نیرو به حوزه بهداشت و درمان کشور، شاهد رفع مشکلات و کمبودها باشیم و بتوانیم در آینده نیز استخدام در این حوزه را توسعه دهیم.

کد خبر 955244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha