بیمارستان بیدروبه در هفته دولت افتتاح می‌شود

ابول‌نژادیان از افتتاح بیمارستان بیدروبه همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این بیمارستان ۶۴ تخت ظرفیت دارد و اکنون در مراحل تکمیلی و انتهایی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فرهاد ابول‌نژادیان» عصر امروز (پنجشنبه ۹ مرداد) در حاشیه بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) بیدروبه بخش الوارگرمسیری، در جمع خبرنگاران، با اشاره به افتتاح بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک با ظرفیت ۱۲ تخت اظهار کرد: شهرستان اندیمشک در دوران بحران بیماری کرونا به دلیل کمبود تخت دچار مشکل بود که با سرعت تامین تجهیزات و فضای فیزیکی لازم انجام شد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از افتتاح بخش داخلی ۲ بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک خبر داد و افزود: ظرفیت اسمی این بیمارستان ۱۴۶ تخت بود که با بهره‌برداری از این بخش‌ها به ۱۶۴ تخت افزایش یافت.

 

وی با بیان اینکه بیمارستان بیدروبه اندیمشک در مراحل تکمیلی و انتهایی قرار دارد اذعان داشت: این بیمارستان ۶۴ تخت ظرفیت دارد و کارهای ساختمانی آن تکمیل شده و اکنون محوطه‌سازی آن نیز در حال انجام است.

 

ابول‌نژادیان اضافه کرد: بخشی از کارهای مربوط به تجهیزات بیمارستان بیدروبه صورت گرفته است و تجهیزات بیشتر هم برای تکمیل این بیمارستان خواهیم آورد.

 

وی با اشاره به اینکه بیمارستان بیدروبه در ۲ فاز افتتاح می‌شود خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی شده که این بیمارستان در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 

کد خبر 955276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha