آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآنی در ایلام برگزار شد

آزمون مرحله اول پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم صبح امروز(۱۰ مرداد) همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در حاشیه برگزاری این آزمون اظهار کرد: آزمون تخصصی حفاظ همه ساله با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و با تایید و نظارت وزارت علوم برگزار و به قبول شدگان آزمون کتبی و شفاهی مدرک درجه  1تا 5 حفظ قرآن کریم اعطا می شود.

 

«اکبر حق نظری» با بیان اینکه  آزمون مرحله اول پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به صورت متمرکز در مرکز استان ایلام برگزار شده است، یادآور شد: این آزمون همزمان با سراسر کشور امروز جمعه ۱۰ مرداد با رعایت کامل پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه در این آزمون تعداد 59 نفر از حفاظ قرآن کریم در استان ایلام شرکت کردند، افزود: ثبت‌نام پانزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در بهمن‌ماه سال گذشته انجام و با استقبال بسیاری خوبی از سوی حافظان سراسر کشور مواجه شده است.

 

رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه نتیجه این آزمون متعاقباً در پایگاه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن کریم(پایگاه تلاوت) اعلام خواهد شد، گفت:مرحله دوم آزمون که به صورت شفاهی(حفظ) است که داوطلبانی که در آزمون کتبی موفق به کسب حد نصاب لازم شدند به این مرحله راه پیدا می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: آزمون مرحله دوم  و شفاهی در نیمه دوم آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 955327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha