شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزنگاه های انقلاب چشمان خیره شده استکبار جهانی را کور کرده است

نماینده مردم تهران ، ری ،شمیرانات ،اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزنگاه های انقلاب چشمان خیره شده استکبار جهانی را کور کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، در آستانه ۱۲ مرداد سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دستور امام راحل سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

🌹🌿باسمه تعالی🌿🌹
واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا
نام شورای هماهنگی در تاریخ انقلاب عظیم و اسلامی مردم ما ، با ارزش آفرینی ، خلق قدرت الهی و اقتدار مردم دیندار ، نشان دادن عظمت الهی فرزندان این سرزمین و نقطه ی جوشش بروز احساسات پاک والهی ایشان در ایام الله ۲۲ بهمن ، روز قدس ،  لبیک به ندای پیامبرگونه رهبر عزیز در بزنگاههای انقلاب ، تجدید بیعت های چند باره با آرمانهای انقلاب اسلامی و وداع با سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دهها و صدها رویداد دیگر ، چشمان خیره شده استکبار جهانی را کور و توطئه های آنان را نقش بر آب کرده است .
توصیه به این مهم ، تاکید امامین انقلاب و ضرورت امروز و هر روز انقلاب و کشور است .
دلیل ضرورت آن هم ، همان دشمنی بدخواهان این ملت است . تلاش همه عزیزان را در این عرصه ارج و خود را خادم فعالان این عرصه دانسته و تداوم اجرای برنامه های استکبار شکنی در عرصه ی فیزیکی و همچنین در فضای مجازی که غلبه ی  روز افزون آن بر سایر فضاهای مجازی پدیدار گشته ، لازم می دانم .
و ماالنصر الا من عندالله
والسلام علیکم و رحمه الله
سید علی یزدی خواه
نماینده مردم شریف تهران ، ری ،شمیرانات ،اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی

کد خبر 955335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha