پرداخت بیش از هشت میلیارد ریال تسهیلات به نیازمندان استان یزد

زارع بیدکی با اشاره به اقدامات توانمندسازی در چهارماهه نخست سال جاری گفت: بیش از هشت میلیارد ریال تسهیلات در چهارماهه نخست سال جاری به نیازمندان استان یزد پرداخت شده است.

رضا زارع بیدکی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به حمایت هایی که از سوی صندوق در خصوص حمایت از نیازمندان انجام می شود گفت: خوشبختانه ما توانسته ایم در راستای حمایت از محرومان با دستگاه های مختلف از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و دیگر بخش ها همکاری کنیم.

وی افزود: ما در راستای توانمندسازی خانواده های تحت پوشش بهزیستی در چهارماهه نخست سال جاری میزان بیش از هشت میلیارد تومان وام قرض الحسنه پرداخت کردیم که امیدواریم بتوانیم در ماه های آینده سال نیز این میزان را افزایش دهیم.

زارع بیدکی بیان کرد: ما در این صندوق توانستیم در بخش های مختلف ورود کنیم که از جمله آنها می توان به اشتغال، امور درمانی، ازدواج، تحصیل اشاره  کرد.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد با اشاره به اینکه 1348 نفر از مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند از تسهیلات اعطائی طی چهارماهه ابتدای سال 99 بهره‌مند شدند، تصریح کرد: از مجموع تسهیلات اعطایی به نیازمندان چهار میلیارد و 503 میلیون تومان وام کارگشایی، یک میلیارد و 944 میلیون تومان برای ایجاد اشتغال، یک میلیارد و 245 میلیون تومان وام تعمیر مسکن و ودیعه مسکن و 818 میلیون تومان وجوه اداره شده خیران برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان بوده است.

طی این مدت 1041 نفر از نیازمندان از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد برای دریافت تسهیلات کارگشایی و ودیعه مسکن به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معرفی شدند و درمجموع پنج میلیارد و 373 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به آنان اعطاشده است

کد خبر 955431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha