بیش از ۳ هزار تُن کلزا از کشاورزان خراسان شمالی خریداری شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی از پایان خرید تضمینی دانه روغنی کُلزا در سطح استان خبر داد و گفت: بیش از سه هزار تُن کلزا از کشاورزان استان خریداری شده است.

«سید جلال موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: امسال بیش از سه هزار و 257 تُن کلزا از کلزاکاران استان به ارزش بیش از 149 میلیارد و 163 میلیون ریال خریداری شده است.

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بیشترین خرید این محصول در مراکز خرید شهرستان مانه و سملقان به میزان بیش از هزار و 874 تُن به ثبت رسیده است.

 

موسوی افزود: این میزان دانه روغنی کلزا از 756 کشاورز در قالب هزار و 201 محموله تحویل هفت مرکز خرید در سطح استان خراسان شمالی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تمام دانه های روغنی خراسان شمالی به خارج از استان منتقل می شود، اظهارداشت: دانه های روغنی کلزای خریداری شده طبق دستورالعمل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در کمترین زمان به کارخانجات روغن کشی ارسال شده است.

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اظهارداشت: تاکنون حدود 72 درصد از بهاء محصول کلزاکاران پرداخت شده است.

 

وی افزود: تا کنون 107 میلیارد و 493 میلیون ریال از وجوه کلزاکاران پرداخت شده و مابقی وجوه نیز به زودی واریز خواهد شد.

 

مدیرکل غله وخدمات بازرگانی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: کشاورزانی که تا مورخ 16 تیرماه محصول خود را به مراکز خرید تحویل داده اند، وجوه خود را کاملا دریافت کرده اند.

کد خبر 955503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha