پاکسازی مرقد امامزاده معین(ع) توسط اعضای کانون فرهنگی هنری اباصالح(عج)

کربلایی حسن از پاکسازی مرقد امامزاده معین(ع) توسط اعضای کانون فرهنگی هنری اباصالح(عج) روستای خلج آباد خبر داد.

«بتول کربلایی حسن » در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی برای اعضای کانون فرهنگی هنری اباصالح(عج) گفت: این اردو با حضور 21 نفر از اعضای کانون برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای اباصالح (عج)مسجد مهدیه روستای خلج آباد ادامه داد: این اردو به صورت یک روزه برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه جمع آوری زباله  از برنامه های این اردو بود  گفت: در این اردو اعضای کانون اقدام به پاکسازی اطراف مرقد امامزاده معین (ع) کردند .

 

کربلایی حسن با اشاره به دیگر برنامه های جنبی این اردو گفت: برگزاری مسابقه نقاشی و طناب کشی از برنامه های این اردو بود و اعضا فضای اردو را نقاشی کردند و به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

 

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اجرای این اردو گفت: استفاده از ماسک در این اردو الزامی بوده و فاصله گذاری اجتماعی یز رعایت شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نیاز مردم به امکانات بهداشتی از جمله ماسک گفت: ما نیز وظیفه انسانی خود دانستیم  تا  در این شرایط قدمی هرچند کوتاه برداریم.

 

کربلایی حسن از زمان شیوع این بیماری و نیاز مردم به ماسک و کمبود آن در داروخانه ها در این اقدام جهادی مشغول به دوخت و دوز ماسک و توزیع آن در میان مردم روستا شده و توانسته است تعداد 2هزار ماسک را به تنهایی بدوزد.

 

وی همچنبن از توزیع مواد ضدعفونی کننده بین مردم روستا خبر داد و افزود: همراه با این ماسک ها مواد ضدعفونی کننده توسط اعضای کانون بین مردم روستا توزیع شد.

 

لازم به ذکر است در پی شیوع کرونا ویروس و از همان روزهای آغازین بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های جهادی را در راستای ریشه کنی این ویروس داشته اند که همچنان ادامه دارد.

کد خبر 955512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha