مسیرها و راه های دسترسی روستاهای بخش قوشخانه بازگشایی شد

فرماندار شیروان گفت: همه مسیرها و راه های دسترسی روستاهای بخش قوشخانه بازگشایی شد.

«امین رضا مرآتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در تعدادی روستاهای بخش قوشخانه شیروان به راه ها و مزارع خسارت وارد کرد که اینک همه مسیرهای روستایی باز است و مشکلی در تردد وجود ندارد.

 


فرماندار شیروان بیان کرد: بلافاصله بعد از وقوع سیل، اعضای ستادمدیریت بحران شهرستان با محوریت بخشداری، راهداری، آب فاضلاب و هلال احمر و همراهی بنیاد مسکن به منطقه اعزام شدند.

 


مرآتی خاطرنشان کرد: در جریان‌ سیل روز گذشته، راه دسترسی و آب، ‌برق و گاز بیش از ۲۰ روستا قطع شده بود که با اقدامات و تلاش‌های بی وقفه دستگاه های خدمت رسان موارد فوق برطرف و فقط مشکل آب شرب و گاز دو روستا همچنان قطع است که اعضای ستاد مدیریت بحران در حال تلاش برای رفع مشکل هستند.

 


نماینده عالی دولت در شیروان با اشاره به خسارت وارده سیل به راه های روستایی و زمین های زراعی و باغات این‌منطقه خاطرنشان کرد: اینک اکیپ های کارشناسان راهداری و جهاد و ادارات مربوطه در حال ارزیابی میزان خسارت های وارده هستند.

 

 مرآتی از همراهی دهیاران و شوراهای روستاها در کمک رسانی ها تقدیر کرد.

 

گفتنی است؛ روز پنج شنبه بارش رگباری و جاری شدن سیلاب، راه روستاهای «باغ» و «دده‌خان» در بخش قوشخانه شهرستان شیروان را مسدود کرده بود.

 

کد خبر 955514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha