از برگزاری مسابقه بهترین دل نوشته تا اطعام نیازمندان در کانون نینوا

داوری به تشریح برنامه های کانون فرهنگی هنرذی نینوای بخش بیکاه شهرستان رودان پرداخت و از از برگزاری مسابقه بهترین دل نوشته تا اطعام نیازمندان خبرداد.

« مصطفی داوری »، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نینوا بخش بیکاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در رودان، از غدیر به عنوان بزرگترین عید مسلمانان به ویژه شیعیان نام برد و عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری نینوا به منظور تبیین فلسفه غدیر و امامت و ولایت، برنامه های متنوعی را در دست اجرا دارد.

 

وی با اشاره به شاخص ترین برنامه های غدیری کانون فرهنگی هنری نینوا، افزود: راه اندازی کاروان غدیر در خیابان و پخش مولودی، برگزاری مسابقه بهترین‌ دلنوشته و یا متن زیبا در مورد غدیر و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع غدیر ویژه کودکان بخشی از این برنامه هاست.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نینوا بخش بیکاه، تبلیغات محیطی‌ و‌آذین‌بندی مسجد، عطر افشانی و غبارروبی قبور سادات شهر و تکریم سادات با ارسال پیام ویژه تبریک و تماس تلفنی به وسیله روحانی مسجد و حضور در منزل ایشان البته دو سه نفر با رعایت پروتکل ها را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

 

وی اضافه کرد: دادن هدیه به کودکانی که نام علی و  امیر  دارند، پخش سرود و مولودی غدیر در بلند گوی مسجد و برگزاری مسابقه سؤالی غدیر و هدیه به برترین ها ی مسابقه از دیگر برنامه های شاخص کانون است.

 

داوری از اطعام نیازمندان در روز غدیر به کمک خیرین منطقه به عنوان یکی دیگر از برنامه ها نام برد و افزود: برنامه ختم قرآن و صلوات هدیه به روح مطهر آقا امیرالمومنین(ع) در فضای مجازی نیز پیش بینی شده است.

 

وی، سخنرانی سه دقیقه ای با موضوع غدیر و انتشار در فضای مجازی با کمک روحانی مسجد و تشریح خطبه غدیر در فضای مجازی توسط روحانی مسجد را بخش دیگری از برنامه های کانون فرهنگی هنری نینوا در دهه امامت و ولایت برشمرد.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری نینوا با مجوز رسمی ستاد هماهنگی کانون های مساجد در مسجد چهارده معصوم(ع) مرکز بخش بیکاه شهرستان رودان فعالیت می کند.

 

 

 

 

کد خبر 955605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha