لزوم قدردانی از حضور مردم در مناسبت های انقلاب اسلامی

آیت الله فلاحتی بر لزوم قدردانی از حضور مردم در مناسبت های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: نباید در مسیر جناح‌بندی ها قرار گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» امروز(شنبه، ۱۱ مرداد) در دیدار با مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت ۱۲ مرداد، سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عین گستردگی و سختی برای عامه مردم شناخته شده نیست و باید به آحاد جامعه معرفی شود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه تشکل‌های تلاش کننده در انقلاب اسلامی باید به مردم شناسانده شوند افزود: در راس این مجموعه آیت الله جنتی که خود را وقف انقلاب کرده‌اند، قرار دارد و فعالیت‌های آن به‌دور از حاشیه، جناح‌گرایی و به‌هنگام برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به همگامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با رهبری تصریح کرد: وجود روحانیان در راس این شورا موجب خودصیانتی درونی شده و در مسیر انقلاب حرکت می‌کنند.

 

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه تعیین سخنران برای مناسبت‌های انقلابی بر عهده شورای هماهنگی است بیان کرد: خط قرمز ما، کسانی هستند که از مسیر انقلاب، ارزش‌ها و رهبری فاصله می‌گیرند.

 

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه نباید در مسیر جناح‌بندی‌ها باشیم خاطرنشان ساخت: در پایان هر مراسمی از مردم در صحنه قدردانی کنیم تا بدانند نقششان بسیار موثر است.

 

وی با اشاره به گستردگی فضای مجازی و لزوم بهره‌گیری از این ظرفیت تصریح کرد: فضای مجازی هزینه کمتری دارد ضمن اینکه با رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در شرایط کنونی آسیب های اجتماعی و بهداشتی کمتری را به همراه دارد.

 

 

کد خبر 955734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha