تولید پادکست «خطای گوسفند» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان از تولید پادکست «خطای گوسفند» با تلاش گروه رسانه ای «ماح»، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گروه رسانه ای «ماح»، که به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شکل گرفته تا کنون آثار مختلف صوتی و تصویری در قالب های گوناگون مستند، انیمیشن، موشن گرافیک، پادکست و... را تولید کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» از تولید پادکست داستانی «خطای گوسفند» خبر داد و افزود:  این اثر که به همت گروه رسانه ای «ماح» تولید شده به مشکلات حوزه اشتغال و فقر در جامعه پرداخته که به تبع آن آسیب هایی را به همراه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه زمان این پادکست چهار دقیقه است، عنوان کرد: نویسندگی، تهیه و تنظیم، ضبط و صداپیشگی این اثر توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام شده است.

 

گواهیان ادامه داد: پادکست داستانی «خطای گوسفند» به نویسندگی «علی اصغر مصدقی» و تهیه و تنظیم «محمود رحمانیان» انجام شده و «میلاد قناعت پیشه»، «سیاوش معصومی» و «عباس رحمانیان» کار صداپیشگی آن را عهده دار بوده اند.

 

وی با اشاره به اینکه پادکست «خطای گوسفند» در استودیو «ماح»، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» ضبط  و تولید شده است، گفت: پیش از این نیز آثار دیگری به مناسبت های مختلف به وسیله گروه رسانه ای «ماح» تولید شده بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم در پایان با قدردانی از اعضای این کانون در تولید و ساخت آثار فاخر تصویری و ویدیویی، خاطرنشان کرد: این آثار در گروه های مختلف فضای مجازی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

کد خبر 956017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha