برگزاری  مسابقه «حدیث ولایت» در دهه ولایت

حجت‌الاسلام‌ احمدی از برگزاری سلسله جشن‌های مذهبی و مسابقه «حدیث ولایت» در دهه ولایت خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ «مهدی احمدی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت ایام دهه ولایت، با اشاره به برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه ولایت گفت: آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه(س) در این ایام برنامه های مختلفی را دارد.

 

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: سلسله جشن‌های ولایت و امامت یکی از این برنامه هاست  که در حال اجراست.

 

وی ادامه داد: این مراسم از( ۹ تا ۲۴ مرداد) مصادف با روز مباهله با همکاری مؤسسه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها در حرم مطهر حضرت معصومه(س) هر شب رأس ساعت ۲۱ برگزارمی‌شود.

 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمدی ادامه داد: این مراسم که با اهدای جوایز نفیس همراه خواهد بود با حضور سخنرانان، مداحان و شاعران ممتاز کشوری برگزارمی شود  و به صورت زنده از شبکه استانی نور پخش خواهد شد.

 

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) یادآور شد: این برنامه از طریق پرتال جامع آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به نشانی amfm.ir/live و شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس  نیز به نشانی @astanqom پخش خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمدی تصریح کرد: علاقه مندان برای  شرکت در این مسابقه و دریافت لینک دانلود اپلیکیشن مسابقه می‌توانند از  تا ۲۴ مردادماه عدد ۱ را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۲۲ ارسال کنند.

کد خبر 956071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha