50 مورد جدید از ابتلا  به ویروس کرونا در استان ایلام شناسایی شده است

کریمیان با بیان اینکه مردم همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک اهتمام داشته باشند، گفت: در 24 ساعت گذشته 50 مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(12 مرداد) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد:  شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۶۰۴۹ نفر خبر داد.
 

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۰ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، گفت:  متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است که بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه به  ۱۶۹ نفر افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر 92 نفر از افراد مبتلا به کرونا در سطح بیمارستای های استان تحت درمان و مراقبت های پزشکی قرار دارند، ابراز کرد: تا کنون 5202 نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا با تلاش کادر درمانی و مدافعان سلامت  بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته نیز 24 نفر از افراد مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شده اند، یادآور شد: شهرستان های ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی،چرداول، آبدانان، دهلران، دره شهر، دهلران و بدره در حال حاضر از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز و شهرستان های هلیلان و سیروان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

کریمیان گفت: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام ۷ مورد جدید شهرستان، در دهلران ۱۰ مورد جدید، در شهرستان آبدانان ۷ مورد جدید، در شهرستان مهران ۶ مورد جدید، در  شهرستان چرداول ۱۰ مورد جدید، در شهرستان بدره ۵ مورد جدید و در شهرستان ملکشاهی ۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام شناسایی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در شهرستان ایلام با 2692نفر، در شهرستان ایوان 597نفر، در شهرستان مهران 371نفر، در شهرستان دهلران 597نفر، در شهرستان آبدانان 400 نفر، در شهرستان دره شهر 478نفر، در شهرستان ملکشاهی 173نفر، در شهرستان چرداول 338نفر، در شهرستان سیروان 128نفر، در شهرستان بدره 181 نفر و در شهرستان هلیلان 91 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 

کد خبر 956151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha