صدور ۳۰ هزار سند از سوی بنیاد مستضعفان تا پایان سال در گلستان

خسروی از صدور ۳۰ هزار سند از سوی بنیاد مستضعفان تا پایان سال در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسن خسروی» ظهر امروز(یکشنبه ۱۲ مرداد) در مراسم انعقاد تفاهم نامه مشترک تعیین تکلیف تصرفات اراضی بنیاد علوی و سند دار کردن املاک ۶۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار و ۱۷ شهر کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت استان گلستان اظهار کرد: امروز در آستانه عید سعید غدیر و در هفته ولایت و امامت در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تأکید سازمان بنیاد مستضعفان روند واگذاری املاک بنیاد علوی تسریع می شود.

 

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان ادامه داد: در این راستا هماهنگی با ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن استان هماهنگی اتفاق افتاد و  تفاهم نامه ای منعقد شد و همه تلاش خود را برای اجرای منویات مقام معظنم رهبری انجام می دهیم.

 

خسروی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی و هماهنگی و حمایت استاندار گلستان برای تثبیت مالکیت املاک و اراضی روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر انجام شده است، افزود: امروز تفاهم نامه منعقد شده به امضاء خواهد رسید و واگذاری اراضی علوی به مردم با سرعت بیشتری انجام می شود.

 

وی بیان کرد: تاکنون 38 هزار سند را طی پنج سال گذشته و با حضور رؤسای وقت بنیاد به مردم شریف استان تقدیم کردیم و پیش بینی می کنیم در سالجاری 30 هزار سند بنیاد مستضعفان را با همکاری بنیاد مسکن و اداره کل ثبت اسناد و املاک به مردم واگذار شود و به طور قطع تحقق این مهم نیاز به همت و تلاش مضاعف دارد.

 

مدیرکل اموال و  املاک بنیاد مستضعفان گلستان بیان کرد: با این اقدامی که اتفاق می افتد بنیاد مستضعفان اراضی تحت تصرف مردم را به صورت رایگان واگذار می کند و مردم از صدور این اسناد بهره مند می شوند.

 

کد خبر 956154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha