اجرای مجازی ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت

فتایی، گفت: ۱۸ برنامه فرهنگی هنری با محوریت دهه امامت و ولایت در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «احمد حسین فتایی»، امروز(12مرداد) با اعلام این خبر اظهار داشت: به علت شیوع ویروس کرونا ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری 18 برنامه فرهنگی هنری در فضای مجازی به مناسبت دهه ولایت خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی، طراحی پوستر در فضای مجازی، نمایشگاهی مجازی از آثار خوشنویسی اساتید مطرح استان در خصوص جایگاه معنوی مولا علی (ع)، استفاده از ظرفیت مطبوعات و رسانه های استان جهت پوشش و انتشار مطالب از جمله برنامه های اجرایی هستند.

 

وی برگزاری شب شعر آیینه غدیر به صورت مجازی در شهرستان دلفان، برنامه پرده خوانی و نقالی و بازخوانی واقعه غدیر برای مخاطبین جوان ونوجوان در فضای مجازی را از دیگر برنامه های این دهه عنوان کرد.

 

فتایی اذعان داشت: برگزاری مسابقه متن خطبه غدیر در فضای مجازی، شعرخوانی شعرای مطرح استان در مدح و منقبت  علی(ع) در بستر اینستاگرام به صورت زنده، برگزاری نمایشگاهی از آثار تجسمی هنرمندان استان به صورت مجازی، اجرای موسیقی زنده و کنسرت در فضای مجازی در شب عید غدیر، محتوا سازی فضای رسانه توسط مؤسسات قرآن و عترت وابسته به این اداره کل و توزیع سه تن گوشت گرم توسط ستاد امور مساجد این اداره کل در بین ایتام وخانواده های نیازمند از دیگر برنامه ها است.

 

وی یادآور شد: مراسم جشن در مساجد سراسر استان لرستان با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد، مسابقات فرهنگی نقاشی و دلنوشته با موضوع غدیر توسط ستادکانون های فرهنگی هنری امور مساجد از دیگر برنامه های دهه ولایت است.

کد خبر 956193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha