مرکز پیام نور استان مرکزی آماده پذیرش دانشجویان بدون آزمون

ملکی راداز ثبت نام دانشجو برای سال تحصیلی جدید در ۱۳ مرکز پیام نور استان مرکزی بدون آزمون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «علی اکبر ملکی راد» روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، که به موضوع ثبت نام بدون آمون دانشگاه پیام نور برگزار شد، گفت: ثبت نام در مراکز دانشگاه پیام نور از 5 مرداد آغاز شده و تا 2 شهریور ماه جاری ادامه دارد و همه افرادی که مدرک دیپلم دارند می توانند در این آزمون شرکت کنند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی با بیان اینکه همه افرادی که علاقمند به تحصیل در این دانشگاه هستند و مدرک تحصیلی دیپلم را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش در دانشگاه پیام نور شرکت کنند، افزود: علاقمندان می توانند حتی در دو رشته همزمان نیز شرکت کنند که این یکی از ویژگی های مثبت دانشگاه پیام نور است.

 

وی با بیان اینکه امسال تحصیل در این مرکز دانشگاه به سه شکل حضوری، نیمه حضوری و مجازی برگزار می‌شود، ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا دانشجویان می توانند به هر روشی که دلشان می خواهد شیوه آموزش خود را از سه روش بالا انتخاب کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: دانشگاه پیام نور این آمادگی را دارد که به هر سه روش کلاس برگزار کرده و ارزش یابی و آزمون پایانی نیز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و نیازی به حضور دانشجو در دانشگاه نیست.

 

دکتر ملکی راد در خصوص تغییر رشته نیز گفت: اگر دانشجو به هر دلیلی نتوانست در رشته مورد نظر منتخب شود، می توانند در رشته دیگری ثبت نام کرده و پس از ورود به دانشگاه دورس عمومی را گذراند و در ترم بعد به راحتی با ارایه درخواست خود به رشته مورد نظر تغییر رشته دهند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی ظرفیت پذیرش دانشجو در مراکز دانشگاه پیام نور استان مرکزی را ۱۰ تا ۵۰ نفر در ۱۰۰ رشته محل در مقطع کارشناسی عنوان کرد و گفت: دانشگاه پیام نور این امکان را نیز به دانشجویان می دهد که اگر در محل مورد نظر موفق به قبولی نشد و در شهر دیگری قبول شدند ثبت نام خود را انجام دهند و کلاس ها و آزمون پایانی را در دانشگاه شهر محل سکونت خود شرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه پیش از شیوع ویروس کرونا نیز کلاس ها و آزمون های این دانشگاه به صورت مجازی نیز برگزار می شد، ادامه داد: دانشگاه پیام نور استان مرکزی به دنبال شیوع ویروس کرونا در ارایه آموزش به دانشجویان به علت داشتن زیرساخت‌های مجازی دچار مشکل نشد و در صورت شدت کرونا و در سال تحصیل جدید نیز مشکلی نخواهد داشت.

کد خبر 956213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha