کمک ۹۰۰ میلیون ریالی مسجدی های جهرم برای کمک به محرومان

زارعی گفت: به همت اهالی مسجد و بسیجیان شهرستان جهرم بسته های معیشتی و گوشت قربانی با هزینه ۹۰۰ میلیون ریالی میان خانواده های نیازمندان توزیع شد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با عید قربان و به منظور کمک به مستمندان و خانواده های نیازمند، اهالی مساجد، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم به میدان آمده و با تهیه بسته های معیشتی و گوشت قربانی در این امر نیک خدمت کردند.

 

مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به توزیع کمک های معیشتی و گوشت های قربانی بین نیازمندان در روز عید سعید قربان، افزود: همچنین پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ادامه رزمایش کمک های مومنانه به عنوان شاخص عملی انقلابی گری، اهالی مساجد دست به کار شدند و برای چندمین بار به اجرای این رزمایش اقدام کردند.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از 900 میلیون ریال کمک های مومنانه در این طرح جمع آوری شد، بیان کرد: این کمک ها در قالب بسته های معیشتی و ذبح گوسفند، بین نیازمندان توزیع شد.

 

زارعی با قدردانی از همت اهالی مساجد در کمک به نیازمندان، خاطرنشان کرد: کمک های نقدی برای تهیه بسته های معیشتی و گوشت قربانی توسط خیران و نیکوکاران تامین شده است.

کد خبر 956220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha