۵ هزار غذای نذری بین نیازمندان بندرانزلی توزیع می شود

حجت الاسلام صباحی درخصوص طریقه اطعام و احسان روز عید با توجه به شرایط موجود و بیماری کرونا، گفت: پنج هزار غذا در قالب کمک های مومنانه توسط خیرین تهیه و به صورت بسته بندی از طریق ائمه جماعات ،مساجد و پایگاه‌های بسیج بین نیازمندان توزیع می شود.

حجت الاسلام «عباس صباحی »در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: در جلسه ستاد غدیر که میزبان آن امام جمعه انزلی بود پس از تبادل نظر مقرر شد کارگاه آموزشی غدیر شناسی در طول سال به همت ستاد غدیر استان برگزار شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرانزلی همچنین از برنامه یکشنبه های علوی با اجرای ویژه برنامه های غدیر در طول سال به همت این ستاد در انزلی خبر داد.

 

وی با بیان اینکه آیین تبیین مباهله توسط ائمه جمعه و جماعات انجام می شود، خاطرنشان کرد: ۱۴ نانوایی با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در ایام غدیرنان رایگان تهیه و بین افراد نیازمند توزیع می کنند.

 

حجت الاسلام صباحی تصریح کرد: شهرداری این شهرستان نیز با آذین بندی شهر به استقبال عید غدیر رفته و تهیه ۱۴ جایزه مسابقه فرهنگی که در فضای مجازی توسط هیئت رزمندگان اسلام و ستاد غدیر شهرستان اجرا می شود را برعهده گرفته است.

 

وی با بیان اینکه عید غدیر در مساجد و بقاع متبرکه با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز اجرا می شود، افزود: در روز عید کاروان شادی سواره توسط شورای هیئت مذهبی، کانون مداحان و هیئت رزمندگان اسلام در سطح شهر حرکت می‌کنند.

 

 

کد خبر 956275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha