استمرار کمک‌های مومنانه با همکاری بچه‌های مسجد/ برگزاری عزاداری‌های محرم مطابق با پروتکل‌ها

حجت‌الاسلام رسولی محلاتی با بیان‌اینکه کمک‌های مومنانه اهالی مسجد فرشته با همکاری کانون فرهنگی هنری «الهیه» همچنان ادامه دارد، گفت: شورایی برای برگزاری مراسم محرم حسینی تشکیل داده‌ایم تا مطابق با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا در این باره عمل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد حسین رسولی محلاتی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری مسجد فرشته (واقع در تهران، خیابان ولی عصر (عج)، خیابان فرشته) که «الهیه» نام دارد، فعالیت های متعددی در زمینه مقابله با ویروس کرونا داشته است که ضدعفونی کردن این‌ مسجد و محدوده خیابان فرشته از جمله آن بوده است، اظهار کرد: اعضای این کانون در تهیه ماسک و توزیع آن میان مدافعان سلامت و اقشار کم درآمد جامعه نیز مشارکت زیادی داشته اند.

 

امام جماعت مسجد فرشته افزود: کانون فرهنگی هنری الهیه همچنین در تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته ارزاق میان نیازمندان منطقه صالح آباد شهرری مشارکت خوبی داشته است. این کانون همچنین در اجرای طرح «مشارکت در قربانی» فعال بود که به لطف الهی و همراهی خیران و نمازگزاران مسجد فرشته، مقادیر قابل توجهی جمع آوری شد که صرف خرید چند راس گوسفند و توزیع گوشت آن میان نیازمندان شد.

 

وی اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری الهیه در حال حاضر مشغول جمع آوری کمک های مردمی به منظور تهیه بسته های ارزاق و توزیع آن میان نیازمندان برخی از مناطق محروم کشور است‌. البته این فعالیت همچنان و پس از دهه ولایت و امامت نیز ادامه دارد.

 

رسولی محلاتی در ادامه به همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد فرشته با گروه جهادی «شهید دقایقی» به منظور تهیه و توزیع بسته های ارزاق و بهداشتی میان نیازمندان اشاره کرد و گفت: این دو نهاد ۱۸۰ بسته ارزاق را در دهه ولایت و امامت میان خانواده های نیازمند شهر ری توزیع کردند.

 

وی درباره برنامه مسجد فرشته برای ماه محرم حسینی، خاطرنشان کرد: شورایی برای برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت ایام شهادت حضرت سیدالشهداء(ع) و سایر شهدای کربلا در این مسجد تشکیل دادیم ولی برنامه ریزی در این خصوص را به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا موکول کرده ایم زیرا ما مقلد مقام‌ معظم رهبری هستیم و طبق فرمایش معظم له، باید طبق تصمیم این ستاد عمل کنیم.

کد خبر 956330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha