اجرای طرح «رزق علوی» در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از اجرای طرح «رزق علوی» به منظور اطعام نیازمندان در روز عید سعید غدیر خم به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، گفت: کمک به فقرا همواره مورد تاکید دین مبین اسلام بوده و در سیره اهل بیت (ع) نیز این مهم بسیار حائز اهمیت بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» افزود: از جمله مناسبت هایی که تکریم نیازمندان بسیار مورد تاکید قرار گرفته، روز عید غدیر خم است که در روایتی از امام رضا (ع) آمده «کسی که در روز غدیر مومنی را اطعام دهد مانند آن است که همه انبیا و صدیقین را اطعام کند».

 

وی با اشاره به اجرای طرح «رزق علوی» با نیت اطعام به نیازمندان در روز عید غدیر، بیان کرد: این طرح به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» و همزمان با این مناسبت فرخنده در روز پنجشنبه 16 مرداد ماه به اجرا در می آید.

 

گواهیان با دعوت از خیران و نیکوکاران و اهالی مسجد برای شرکت در این طرح نیکوکارانه، عنوان کرد: علاقمندان میتوانند جهت مشارکت در این کار خیر، کمک های خود را به شماره کارت 5041721059111196 به نام پایگاه امام حسین (ع) واریز کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در راستای این طرح به جز کمک های نقدی، پذیرای کمک های غیرنقدی نیکوکاران نیز هستیم، خاطرنشان کرد: پیشاپیش از کسانی که در این طرح یاری گر فقرا و نیازمندان هستند، قدردانی کرده و دست آنها را به گرمی می فشاریم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم در پایان گفت: این کانون فرهنگی و هنری در برنامه ها و مناسبت های مختلف سعی کرده تا نیازمندان را در اولویت برنامه ها قرار دهد و به بهانه های گوناگون در حد توان خود به یاری فقرا بشتابد.

 

کد خبر 956359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha