عملیاتی شدن طرح های ایمنی ترافیک نیازمند همکاری همگان است

فتح اللهی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی شورای ترافیک برنامه های مصوب را عملیاتی کنند گفت: زمان بندی ها مشخص و هیچ گونه عذری در اجرای برنامه ها به جز موارد استثنائی پذیرفته نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز(دوشنبه، ۱۳ مرداد) در شورای ترافیک شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری ضمن تبریک فرا رسیدن هفته خبرنگار اظهارکرد: رسانه ها نقش ارزنده‌ای در ارتقا فرهنگ‌سازی جامعه عهده‌دار هستند.


فرماندار رشت با بیان اینکه خبرنگاران تلاش فراوانی در عرصه اطلاع رسانی دارند گفت: این در حالی است که به معیشت و حقوق ثابت این قشر توجهی نمی شود.


فتح اللهی اذعان کرد: در آینده نزدیک از ظرفیت رسانه‌های فعال بیش از پیش بهره گرفته خواهد شد.

 

وی به ترافیک و تصادفات درون و برون شهری اشاره و تصریح کرد: در هر جامعه‌ای انسان‌ها نقش اساسی در توسعه دارند و توسعه زیرساخت های سلامت و ارتقا سطح زندگی با محوریت انسان انجام می‌شود.

 

فرماندار رشت با تاکید بر حفظ سلامت انسان‌ها اظهارداشت: سالانه هزاران نفر در تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند و یا مجروح می شوند و باید در این جلسات برای حفظ جان انسان‌ها تصمیم‌گیری شود، همه ادارات موظف به تعاملات بیشتر جهت حل این مشکل هستند.‌  


فتح اللهی پیگیری برنامه های شورای ترافیک را از اهم وطایف دانست که بایستی مورد توجه جدی قرار گیرد.


وی با تاکید بر اینکه اجرایی شدن برنامه های ترافیک که در اولویت قرار دارد گفت: اگر دستگاهی توان اجرای مصوبات را ندارد، اعلام کند تا چاره اندیشی شود زیرا تصمیمات و جلسات درمورد حفظ جان انسان‌ها بایستی جدی گرفته شود.


فتح اللهی اظهار کرد: طرح‌ها بر حسب زمان‌بندی اجرا شود در غیر این صورت با دستگاه مربوطه برخورد می‌شود.‌


فرماندار رشت تصریح کرد: برخی از پروژه‌های طرح ترافیک نیاز به اعتبارات دارد و این اعتبارات جهت پیشبرد اهداف اختصاص می‌یابد.

 

وی به علم روز و تکنولوژی اشاره و خاطرنشان ساخت: جهت کاهش اعمال ترافیک و تصادفات جاده ای می توان از فناوری های جدید بهره گرفت و حضور ماموران را کاهش داد.  

 

کد خبر 956406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha