استمرار خدمت‌رسانی موکب‌های اربعین به ادارات بهداشت

جلال‌مآب از تمام ستاد‌های استانی بازسازی عتبات عالیات و مواکب اربعین خواست به کمک‌های مومنانه و همکاری با دستگاه‌های ذیربط ازجمله ادارات کل بهداشت استان‌ها ادامه دهند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در پیامی از خدمات جهادی موکب‌های اربعین حسینی به‌ویژه در طرح کمک مومنانه و یاری رساندن به هموطنان عزیز در مقابله با ویروس کرونا تجلیل کرد و از تمام ستاد‌های استان و مواکب خواست به این خدمت خداپسندانه و همکاری با دستگاه‌های ذیربط ازجمله ادارات کل بهداشت استان‌ها ادامه دهند.

 

در پیام محمد جلال مآب آمده است: اجتماع دوست‌داران اهل بیت علیهم السلام تحت بیرق حسینی و تلاش مجاهدانه، بدون ریا و دور از چشم‌داشت‌های مادی در ارائه خدمات به زائران در قالب موکب‌های اربعین حسینی، الگویی موفق از تشکل‌های مردمی است و اعتماد عمومی به این تشکل‌های مردمی و مذهبی برآمده از بطن جامعه در کنار انگیزه‌های دینی، سرمایه ارزشمند این سازمان‌های مردم نهاد است.

این تجربه موفق از برنامه‌ریزی و اجرای سریع سامانه‌های خدماتی از برپایی مکان‌های استراحت گرفته تا طبخ و توزیع غذا و ارائه خدمات مربوط به حوزه سلامت، موکب‌های اربعینی را تبدیل به نیروی موثر و سریع در برابر حوادثی، چون سیل و زلزله و این اواخر شیوع اپیدمی کرونا کرده است.

ستاد بازسازی عتبات عالیات این افتخار را دارد که در تمامی این سال‌ها، به‌عنوان سیاست‌گذار و هماهنگ‌کننده، در خدمت این تشکل‌های مردمی مذهبی باشد و بر خود فرض می‌داند از مدیران اجرائی، اعضای هیات امناء و خادمان تمامی مواکب تقدیر و تشکر خود را اعلام می‌دارد و به‌عنوان تنها مرجع سیاست‌گذار و هماهنگ‌کننده امور موکب‌ها، توفیق روز افزون این خادمان و جهادگران را خواستار است.

کد خبر 956433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha