آغاز  تعطیلات تابستانی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران

مرکز مدیریت قم و مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران و مرکز خدمات حوزه‌های علميه سراسر کشور از روز شنبه ۴ مرداد تا شنبه ۱۸ مرداد ۹۹ به مدت دو هفته، به صورت رسمی تعطيل خواهند بود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، مرکز مدیریت قم و مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران و مرکز خدمات حوزه‌های علميه سراسر کشور از روز شنبه ۴ مرداد تا شنبه ۱۸ مرداد ۹۹ به مدت دو هفته، به صورت رسمی تعطيل خواهند بود. 

 

در اطلاعیه ای که روابط عمومی حوزه علمیه استان تهران منتشر کرده، آمده است: به اطلاع طلاب محترم و اساتید گرامی می‌رساند؛ در پی تعطیلات همزمان برخی نهاد های حوزوی ؛

مرکز مدیریت قم و مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران و مرکز خدمات حوزه‌های علميه سراسر کشور از روز شنبه ۴ مرداد لغايت شنبه ۱۸ مرداد ۹۹ به مدت دو هفته، به صورت رسمی تعطيل خواهند بود. 

شایسته است طلاب بزرگوار برای جلوگيری از بروز مشكلات احتمالی، قبل از شروع تعطيلات تابستانی نسبت به انجام امور مربوطه از قبيل ثبت انتقالی، خروج از كشور، امور بيمه و ... اقدامات لازم را مبذول نمایند.

ساعت کاری  مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران شنبه الی چهارشنبه  از ساعت 7:30 الی 14:30 می باشد. پنج شنبه ها مرکز تعطیل می باشد.

خواهشمند است  حتی الامکان از مراجعه مستقیم به مرکز خودداری نموده و کارهای خود را به صورت غیرحضوری و تلفنی پیگیری نمایید.

در صورت ضرورت مراجعه حضوری اکیداً توصیه می گردد با ماسک مراجعه نموده و زمان حضور خود در  مدیریت حوزه علمیه تهران را به حداقل برسانید.

 

کد خبر 956444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha