اقدامات کانون‌های مساجد بندرماهشهر در ایام غدیر

محفوظیان با اشاره به اقدامات کانون‌های مساجد بندرماهشهر در ایام غدیر گفت: برگزاری نمایشگاه و مسابقات مختلف، تهیه و توزیع غذا و بسته معیشتی میان نیازمندان و راه‌اندازی کاروان شادی از جمله این برنامه‌ها است.

«سید احمد محفوظیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بندرماهشهر در ایام غدیر اظهار کرد: از جمله این برنامه‌ها برگزاری مسابقه نقالی با موضوع غدیر ویژه سنین سه‌ تا 15 سال است که در پایان به 10 نفر هدایایی اهدا می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر برگزاری مسابقه «غدیر عشق» با موضوع سفر حج، غدیر، امام علی (ع)، به‌صورت شعر کوتاه و جمله‌های ناب را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: در این مسابقه نیز به 10 نفر جوایز نفیسی ارائه می‌شود.

 

وی از توزیع غذا میان نیازمندان خبر داد و اضافه کرد: در این ایام همچنین 2 هزار پرس غذا ویژه مردم شهرک‌نشین و مناطق محروم و 300 بسته معیشتی ویژه عموم نیازمندان شناسایی شده شهرستان تهیه و توزیع می‌شود.

 

محفوظیان از راه‌اندازی نمایشگاه مجازی خوشنویسی با موضوع کلمات قصار حضر علی (ع) خبر داد و تصریح کرد: همچنین مسابقه‌ای با عنوان غدیر همراه  با توزیع کتاب در یکی از محلات شهرستان به صورت خاص و دوره‌همی‌های خانگی برگزار می‌شود.

 

وی از راه‌اندازی کاروان شادی، نورافشانی و پخش مولودی به خصوص در مناطق محروم و آسیب‌پذیر شهرستان (ویژه کانون‌های مساجد و ستاد غدیر) خبر داد و یاد آور شد: این برنامه‌ها با همراهی ستاد غدیر، دستگاه‌های اجرایی و انجمن‌های مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 956462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha