توزیع بسته های کمک معیشتی بین نیازمندان جنوب شهر خرم آباد

ساکی فر با اشاره به ویژه برنامه های دهه ولایت کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی، گفت: همزمان با عید سعید غدیر کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

« علی ساکی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا، بانک اطلاعاتی ایتام و نیازمندان منطقه گلدشت خرم آباد و دیگر مناطق جنوب شهر با حضور چهره به چهره اعضای کانون در محلات گردآوری شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی خرم آباد، اظهار داشت: در این کانون فرهنگی هنری مسجد تلاش شده است با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین در قالب های کمک های مومنانه از ایتام و نیازمندان حمایت شود.

 

وی با بیان اینکه تاکنون چهار مرحله کمک های مومنانه در این کانون فرهنگی هنری مسجد انجام شده است، بیان کرد: تاکنون بیش از  یک هزار و 100 بسته کمک معیشتی کامل بین نیازمندان توزیع شده است.

 

ساکی فر از برگزاری مرحله پنجم کمک های مومنانه خبرداد و افزود: همزمان با عید سعید غدیر خم بالغ بر 100 بسته کامل معیشتی  در بین ایتام و نیازمندان توزیع می شود.

 

وی افزود: همچنین همزمان با عید سعید غدیر بالغ بر ۲هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع می شود.

 

ساکی فر همچنین از برگزاری مسابقه غدیر در این کانون فرهنگی هنری مسجد خبرداد و گفت: این مسابقه با بهره گیری از بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی در ادامه از اجرای کاروان شادی ویژه عید غدیر خبرداد و بیان کرد: این کاروان در محله گلدشت و میادین سطح شهر طی روز های جمعه و شنبه اجرای برنامه خواهد داشت.

 

ساکی فر همچنین از برپای ایستگاه صلواتی خبرداد و اذعان داشت: در ایستگاه های صلواتی پروتکل های بهداشتی رعایت و از تجمع مردم جلوگیری می شود.

 

وی بیان کرد: در ایستگاه های صلواتی ویژه عید غدیر بسته بهداشتی شامل ماسک در بین مردم توزیع می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مساجد لرستان همچنین با اشاره به برگزاری دعای عرفه در این کانون فرهنگی هنری مسجد، گفت: دعای عرفه با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.

 

ساکی فر  با بیان اینکه مراسم گرامیداشت عید قربان در کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار شده است، اظهار کرد: همزمان با عید قربان سه گوسفند قربانی با کمک خیرین ذبح و دربین ایتام و نیازمندان توزیع شده است.

کد خبر 956533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha