سالمندان سرمایه های اجتماعی جامعه هستند

ثمینی با بیان اینکه سالمندان سرمایه های اجتماعی هستند، گفت: باید شرایط تأمین سالمندان از هر لحاظ فراهم شود.

به گزارش خبرگزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی» امروز(13 مرداد) در جلسه ویدئو کنفرانس شورای ساماندهی امور سالمندان استان، اظهار داشت: سالمندان سرمایه های اجتماعی جامعه هستند و تأمین نیازهای آنان به معنای کامل مورد انتظار است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: سالمندان قشر فرهیخته جامعه هستند که حضورشان در هر زمینه ای منشأ اثر و برکت می باشد.

 

وی با تاکید بر ضرورت حمایت و تکریم سالمندان تصریح کرد: ایجاد خانه های امید از اقدامات موثر در جهت تکریم سالمندان خواهد بود که ضرورت دارد صندوق بازنشستگی استان نسبت به اجرای این طرح اهتمام ویژه داشته باشد.

 

معاون استاندار لرستان افزود: تجربیات و دانش قشر بازنشسته می تواند نقش راهبردی در پیشبرد اهداف و توسعه جامعه ایفا کند، از این رو مدیران جوان علاوه بر تکریم، از توان آنان در زمینه های مختلف بهره گیری کنند.

 

ثمینی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی موضوع مناسب سازی در سطوح مختلف برای تکریم و احترام به سالمندان، جانبازان و معلولین را در دستور کار قرار دهند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار کرد: در زمینه خدمت رسانی به سالمندان هیچ عذری پذیرفته نیست و دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌ریزی، اقدامات لازم در رابطه با تکریم آنان را انجام دهند.

کد خبر 956547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha