رزمایش «تعاون و احسان» محله محور برگزار می شود

آیت الله فلاحتی گفت: رزمایش تعاون و احسان در قالب رزمایش مواسات ۲ به‌منظور مدیریت توزیع کمک‌های مردمی است که محله‌محور انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز (دوشنبه، ۱۳ مرداد) در جلسه ویدئوکنفرانس قرارگاه های شهرستانی رزمایش مواسات ۲ از آغاز این رزمایش با عنوان «تعاون و احسان» از عید قربان خبر داد و گفت: شیوع کرونا و مشکلات ناشی از آن موجب سواستفاده دشمنان علیه ملت ایران شد درحالیکه به اذعان شخصیت‌های عاقل و فهیم داخل و خارج کشور، ایران تنها کشوری است که با همراهی مردم توانسته حاشیه‌سازی‌های دشمن را خنثی کند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان به مدیریت ایران اسلامی در این بحران با درایت مقام معظم رهبری در کمک‌های مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا اشاره کرد و افزود: دشمن از کوچکترین فرصت برای آلوده کردن فضا استفاده می‌کند و باید با همدلی در کمک به نیازمندان این توطئه‌ها را خنثی و از هر گونه واکنش و جریان منفی در جامعه جلوگیری کنیم.

 

وی ادامه داد: تداوم رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در قالب رزمایش مواسات ۲ و نهضت«تعاون و احسان» به‌منظور مدیریت توزیع کمک‌های مردمی است که محله‌محور انجام می‌شود.

 

آیت الله فلاحتی با تاکید بر توزیع کمک‌های مردمی بین نیازمندان با حفظ کرامت انسانی اظهارداشت: امام جماعت و فرمانده پایگاه مسجد نیازمندان محله خود را بهتر می‌شناسند و این امر در توزیع کمک‌های مردمی تاثیرگذار است.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه کمک‌های مردمی باید به دست همه نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا برسد خاطرنشان ساخت: این پویش را نباید از حالت مردمی خارج کرده و دولتی کنیم تا بتوانیم کمک‌ها را آبرومندانه بین نیازمندان توزیع کنیم.

کد خبر 956589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha