رونق تورهای مجازی گردشگری در منطقه۱۵

جاذبه های گردشگری منطقه در قالب کلیپ و اینفوگرافی به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در بحران کرونا به همت اداره گردشگری منطقه۱۵ در فضای مجازی معرفی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، «اکبر مختاری» با اعلام این خبر گفت: این طرح گردشگری مجازی با هدف آشنایی شهروندان  با جاذبه و ظرفیت های گردشگری منطقه در اینستاگرام معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه به آدرس   Instagram.com/moavenat.ejtemaee15 و کانال این معاونت به آدرسhttp://t.me/Ejf15  برگزار می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ در ادامه به برگزای مسابقه عکاسی تحت عنوان «جاذبه گردشگری محله من» اشاره کرد و گفت: این مسابقه برای عموم شهروندان آزاد است و علاقه مندان می توانند تصاویر خود را از دو طریق ذکر شده ارسال و در پایان از برگزیده این رویداد گردشگری با اهدای جوایز نفیس تقدیر می شود.

مختاری ادامه داد: واحد گردشگری منطقه تمام تلاش خود را بکار بسته تا با اجرای برنامه های جذاب و خوشایند در فضای مجازی روحیه و اوقات فراغت شهروندان را در این روزهای سخت ارتقا دهد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان  به اجرای برنامه قرآنی 1454 با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما  در کوشک امیرسلیمانی اشاره کرد و گفت: این برنامه به مناسبت هزار و چهارصد و پنجاه و چهارمین سال نزول قرآن به منظور معرفی هرجه بیشتر این عمارت تاریخی به شهروندان ضبط می شود و از تمامی شبکه سیما پخش می شود

کد خبر 956593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha