قرائت قرآن و دعا به درگاه خداوند متعال سپر محکمی در برابر بلایا است

حجت الاسلام اصغری گفت: قرائت قرآن کریم، دعا و استغاثه به درگاه خداوند متعال سپر محکمی در برابر بلایا و مشکلات دنیا ایجاد می کند و رفع مشکلات را بر افراد سهل و آسان خواهد کرد.

حجت الاسلام «محمود اصغری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: قرائت قرآن کریم، دعا و استغاثه به درگاه خداوند متعال سپر محکمی در برابر بلایا و مشکلات دنیا ایجاد می کند و رفع مشکلات را بر افراد سهل و آسان خواهد کرد.

 

 

امام جمعه شهرستان سرعین تصریح کرد: شرایط جامعه امروز در خصوص گرفتاری ها و بیماری نشان داد که انسان ها نیازهای معنوی به ویژه قرائت قرآن کریم و دعا به درگاه خداوند متعال را نباید فراموش کنند.

 

وی ادامه داد: دعا بهترین ابزار برای تخلیه روانی ترس ها و دلهره ها و رسیدن به آرامش روح و جان هست و از ائمه اطهار (علیهم السلام) نیز توصیه های زیادی در این خصوص مطرح شده است.

 

حجت الاسلام اصغری افزود: دعا بهترین راهکار برای رسیدن به آرامش درونی هست و وظیفه عمومی دست اندکاران فرهنگی توجه به این مسئله و ترویج معارف دینی در بین افراد به ویژه نوجوانان و جوانان است.

 

امام جمعه شهرستان سرعین تاکید کرد: دعا احساس تنهایی و بی کسی را از بین می برد و زمینه تفکر و اندیشه در خصوص از بین بردن مشکلات را در انسان ها فراهم می کند.

 

حجت الاسلام اصغری اعلام داشت: مردم نیازمند همدلی و هم صدایی در خصوص مقابله با مشکلات و شرایط امروز جامعه هستند و ابزار دعا بهترین سلاح برای مقابله است.

کد خبر 956617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha