۴۶ فقره پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان سمنان تشکیل شد

یحیایی از افزایش میزان تقاضا برای خرید ماسک، محلول ضدعفونی و دستکش با شیوع ویروس کرونا در استان سمنان خبردادوگفت: در بازرسی‌ها ۴۶ فقره پرونده تخلف تشکیل‌شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «مهدی یحیایی» در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه بازرسی از واحدهای صنفی عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و پزشکی در استان سمنان تشدید یافته است گفت:  در ایام کرونا ۳۲۵ واحد صنفی عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و پزشکی مورد بازدید بازرسان این سازمان قرار گرفتند.

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و مقابله با تخلفات احتمالی در دستور کار این سازمان قرار دارد ادامه داد: گران‌فروشی، عدم درج قیمت، احتکار و اخفاء و امتناع از عرضه کالا از عمده‌ترین تخلفاتی است که در این راستا ثبت‌شده است.

 

وی ارزش ریالی این تخلفات را سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و افزود: پرونده متخلفان برای بررسی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال‌شده است.

 

یحیایی با تأکید بر اینکه مقابله با سودجویان و جلوگیری از گران‌فروشی دو رویکرد مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت محسوب می‌شود، تصریح کرد: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ سازمان صمت استان سمنان تماس بگیرند و مراتب را به این سامانه تلفنی اطلاع دهند.

کد خبر 956629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha