اجرای طرح «مهر مهدوی، اطعام علوی، نذر ظهور»/ ۱۴ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر توزیع می شود

سلمان زاده از اجرای طرح «مهر مهدوی، اطعام علوی، نذر ظهور» و توزیع ۱۴ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیرخم در شهرستان گرگان خبر داد.

«محمدمهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان در طرح مردمی غدیر با عنوان «مهر مهدوی، اطعام علوی، نذر ظهور» مشارکت دارد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان افزود: با توجه به همزمانی اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و با عید غدیر، خدمات این ستاد با عنوان «احسان غدیر» در دو شکل اهدای بسته های پروتئینی و اطعام دهی در سراسر استان انجام  می شود.

 

وی اظهارداشت: در اقدام نخست، با مشارکت ستاد مردمی غدیر اطعام دهی با عنوان «مهر مهدوی، اطعام علوی، نذر ظهور» در روز عید غدیر ۱۴ هزار پرس غذای گرم آماده توسط گروه های جهادی و مردمی در ۷۰ نقطه شهر گرگان توزیع می شود.

 

سلمان زاده افزود: این اطعام دهی با مشارکت خیریه ها، هیئات مذهبی، مواکب و گروههای جهادی بعد از عید غدیر هم ادامه خواهد داشت.

 

وی خاطرشنان کرد: در مرحله اول رزمایش همدلی و احسان، ۱۷ هزار بسته اقلام خوراکی و در مرحله دوم (فاز اول) تعداد ۳۲ هزار بسته پروتئینی از جمله گوشت، مرغ و ماهی و مجموعا یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: در این مرحله از رزمایش در فاز دوم نیز یک میلیارد و 300 میلیون تومان از سوی ستاد هزینه می شود.

 

کد خبر 956726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha