مدیران دستگاه های اجرایی برای توسعه شهرستان باید به نمایندگان ایده دهند

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی برای توسعه شهرستان باید به نمایندگان ایده دهند.

«علی جدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: ایده مدیران دستگاه های اجرایی باعث می شود تا آن ها بتوانند برنامه‌های توسعه ای را در مناطق مختلف مصوب کنند.

 


نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حتی مطالبات مدیران دستگاه های اجرایی از مرکز پیگیری خواهد شد تا شهرستان توسعه لازم را داشته باشد.

 

جدی عنوان کرد: مدیران دستگاه اجرایی باید مسلط به قوانین بودجه باشند تا حق شهرستان در این زمینه به خوبی ایفاد شود.

 


وی با بیان اینکه از ایده همه افراد بدون توجه به گرایش های سیاسی برای توسعه شهرستان استقبال می شود، خاطرنشان کرد: به همت مسئولان شهرستان و تخصیص اعتبارات، طرح های نیمه تمام در اولویت و با جدیت دنبال می شود.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه دستگاه های اجرایی و نهادها باید از ظرفیت نماینده شهرستان برای رفع مشکلات و جذب اعتبارات ملی استفاده کنند.

 


جدی در خصوص پتانسیل های دامداری این شهرستان تصریح کرد: خام‌فروشی محصولات در این شهرستان یک آسیب جدی است که فرآوری آن ها باید در اولویت قرار گیرد.

 


وی اظهارداشت: با توجه به شرایط خوب دامی منطقه، باید برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد تا از پوست دام‌های کشتار شده نهایت استفاده شود.

 


وی با بیان اینکه در این شهرستان ۴۷۵ هزار راس دام سبک و ۱۸ هزار راس دام سنگین نگهداری می شود، گفت: این شهرستان یکی از قطب های دامپروری استان محسوب می شود.

 


جدی با اشاره به کاهش جمعیت شهرستان شیروان در سال های گذشته افزود: این امر مستقیما با نبود بازار کار در ارتباط است و در این زمینه باید تلاش زیادی انجام شود.

 


نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ایجاد اشتغال در شهرستان نیازمند جذب سرمایه گذار در بخش گردشگری هستیم که بتوانیم بخشی از معضلات بیکاری را برطرف کنیم.

 


جدی میانگین درآمد مردم شهرستان شیروان را کمتر از میانگین کشوری دانست.

 


وی همچنین گفت: پروژه های گلخانه ۱۰۰ هکتاری و گاوداری ۱۰ هزار راسی را  پیگیری می کنم تا به نتیجه برسد.

 

 

 

کد خبر 956749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha