ارائه کمک های موردی به بیش از ۲۰ هزار نفر از نیازمندان فارس

بذرافشان گفت: ۲۰ هزار و ۱۵ نفر از مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند استان در چهار ماهه اول سال ۹۹ کمک های موردی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (سه شنبه 14 مرداد) از پرداخت کمک های موردی به نیازمندان در فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: در چهار ماهه اول سال 99 به 20 هزار نیازمند فارس کمک های موردی شد.

مدیر کل کمیته امداد فارس ادامه داد: بر این اساس، علاوه بر پرداخت مستمری به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان، به 20 هزار و 15 نفر از افراد تحت حمایت و اقشار نیازمند استان نیز کمک های ‌ موردی ارائه شد.

وی با اشاره به پرداخت کمک‌های موردی و بلاعوض به افراد تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر استان اعلام کرد: در 4 ماهه نخست امسال، 27 میلیارد و 79 میلیون و 203 هزار و 525 ریال  در قالب این کمک‌ها به افراد تحت پوشش و اقشار آسیب‌پذیر در استان پرداخت شده است.

بذرافشان با دعوت خیران به حمایت از اقشار آسیب پذیر استان گفت: کمک‌های موردی بر اساس نیاز خانواده ها و با هدف برطرف کردن مشکلات موردی آنان پرداخت می‌شود و مردم نیک اندیش استان می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در استان کمک های خود را در قالب سرفصل های مختلف اهدا کنند.

کد خبر 956834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha