برخورد قاطع پلیس با عاملان قاچاق کالا در استان لرستان

سردار مهدیان نسب با اشاره به کشف بالغ بر هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در خرم آباد، گفت: با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار« حاجی محمد مهدیان نسب» امروز(14 مرداد) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق با باری به ارزش ریالی بالغ بر هفت میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد کشف و شده است.  

 

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به نظارت ویژه پلیس برای جلوگیری از قاچاق در استان، افزود: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و مفسدان اقتصادی، ماموران کلانتری 19 بدرآباد  شهرستان "خرم آباد "  حین گشت زنی  در محور مواصلاتی  یک دستگاه خودرو کامیون را متوقف کردند. 

 

وي خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور 7 هزار و 350 ثوب البسه، 63 طاقه پارچه،  8 هزار عدد پودر کاپوچینو ، 600 قوطی نوشابه انرژی زا  و ...  کشف و یک نفر را دستگیر کردند . 

 

سردار مهدیان نسب اظهار داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 7 میلیارد ریال اعلام کردند و متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شده است. 

 

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود: پلیس با قاطعیت تمام  در حمایت از تولیدات داخلی  با مفسدان اقتصادی  و قاچاقچیان کالا مبارزه خواهد کرد.

کد خبر 956925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha