کرمان؛ پایتخت مقاومت و شهره به ایثار و صبوری است

رییس ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد کشور؛ با بیان اینکه کرمان پایتخت مقاومت و شهره به مقاومت و ایثار و صبوری است؛ گفت: شهید سلیمانی درس رشادت و مردانگی را به همه زنان و مردان آزاده جهان آموخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دکتر حبیب رضا ارزانی؛ عصر شه شنبه(۱۴ مرداد) در ارتباط مجازی با ویژه برنامه سه شنبه های تکریم در کرمان سخن را با آیه اکمال دین آغاز کرد و با بیان اینکه کرمان؛ پایتخت مقاومت و شهره به مقاومت و ایثار و صبوری است، به مقام شهدای کرمان به ویژه سید و سالار شهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد و افزود: شهید سلیمانی ابرمرد مقاومت نه تنها برای ایران که زنان و مردان آزاده جهان افتخار آفرین است.

 

 

رییس ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری کشور افزود: ششمین هفته سه شنبه های تکریم با حضور وزیر برای تکریم خانواده شهدا در استان های مختلف از طریق ویدیو کنفرانس برگزار می شود که در آستانه روز خبرنگار، این هفته میزبان ما خانواده شهید صارمی هستند که روز ۱۷ مرداد به نام ایشان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد.



وی با اشاره به ارتباط مجازی با گلزار شهدای کرمان و مزار سردار رشید مقاومت اظهار داشت: جای حسرت و آه است، کاش خود آنجا بودیم و به پابوسی این مضجع می رفتیم.



دکتر ارزانی با بیان اینکه شهید سلیمانی درس رشادت و مردانگی را به همه زنان و مردان آزاده جهان آموخت؛ روز خبرنگار را ویژه تبریک گفت و از آن نه به عنوان یک حرفه، که عشق به خبرنگاری یاد کرد و افزود: همانگونه که رسول پیامی دارد و رسالتی بر عهده اوست، خبرنگار هم رسالتی بر عهده دارند.



وی با اشاره به اینکه طرح سه شنبه های تکریم در استان ها و شهرستان های مختلف در حال اجرا است؛ تصریح کرد: اگر ما امروز ۴۰ سال استقامت کردیم و ایستادیم مدیون شهدا هستیم.

کد خبر 956927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha