تولید کاغذ در چوکا افزایش می یابد

یاری با بیان اینکه در طول ۴ ماه گذشته پنج هزار تن کاغذ در چوکا تولید شده است،گفت: در ماه های آینده تولید کاغذ در چوکا افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش،«حسن محمدیاری» امروز(سه‌شنبه،۱۴ مرداد) در دیدار با مدیر عامل شرکت چوب و کاغذ ایران(چوکا)، اظهارکرد: از امکانات بالقوه چوکا استفاده بهینه می شود.

 

نماینده مردم تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از مهمانسرای چوکا برای توسعه گردشگری؛ از سوله های بلا استفاده در راستای ایجاد صنایع تبدیلی و زیر مجموعه تولید کاغذ استفاده شود.

 

وی خواستار ایجاد کمپ ورزشی برای برگزاری اردوهای ورزشی ملی و محلی در چوکا شد و تصریح کرد: کمپوست موجود در چوکا از طریق شرکت های خصوصی و دانش بنیان فرآوری شود.

 

یاری گفت: جوانان مستعد منطقه می توانند با تشکیل شرکت های تعاونی نقش مهمی در برنامه های شرکت چوب و کاغذ ایران ایفا کنند.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: بابت افزایش سرمایه در گردش مبالغی جهت خرید قطعات، پرداخت بدهی پیمانکاران و بازار از طریق سهامدار اصلی (شستا) به شرکت چوکا پرداخت می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بابت این افزایش سرمایه و تامین مالی مدیرعامل شرکت چوکا مکلف به پرداخت بدهی های شرکت  از محل سرمایه مربوط به تامین قطعات؛ افزایش کیفیت محصول تولیدی است.

 

یاری با اشاره به اینکه در طول چهار ماه گذشته پنج هزار تن کاغذ در چوکا تولید شده است، افزود: در ماه های آینده تولید کاغذ در چوکا افزایش می یابد.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در خانه ملت اضافه کرد: در راستای حاصل شدن اهداف تعیین شده و در راستای ارتقای مدیریت که منجر به افزایش تولید می شود، تصمیمات مقتضی اتخاذ می‌شود.

 

یاری گفت: با پیگیری های انجام شده  ۲۹ میلیارد تومان بدهی شرکت چوکا به سازمان تامین اجتماعی در حساب های فی مابین شستا و تامین اجتماعی تهاتر و اعمال می شود.

کد خبر 956991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha