توزیع بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در بین کارگران و نیازمندان

 ربیعی از توزیع بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در بین کارگران و نیازمندان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،  «محسن ربیعی» در مراسم توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان همزمان با مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه گفت: امروز همزمان با سراسر کشور برنامه شیفت ایثار کارگری در کارخانه فولاد هیربرد زرندیه با حضور بیش از 50 نفر از جهادگران و تلاش گران جامعه کارگری استان مرکزی برگزار شد.

 

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن بسیاری از خانواده ها به دلیل ایجاد مشکلات اقتصادی افزود: کارخانه فولاد هیربرد زرندیه همگام با سایر دستگاه ها و کارخانجات به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: با اشاره به برگزاری پویش در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه و احساس نیازی که برای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و خصوصا کارگران زحمتکش شده است، شیفت ایثار با محوریت کمک مومنانه برگزار شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد:در این مرحله از رزمایش بیش از 2 هزار و 300 بسته معیشتی تهیه و در اختیار کارگران و خانواده های ولی نعمت قرار خواهد گرفت.

 

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۸۵ ساعت توسط کارگران و جهادگران پرتلاش در قالب شیف ایثار در کارخانجات و مراکز کارگری استان مرکزی خدمت رسانی شده است، ادامه داد: این کمک ها و خدمت رسانی به یاری خداوند متعال تا پایان کرونا و زمانی که نیازمند و آسیب دیده ای وجود دارد ادامه خواهد داشت.

شیفت ایثار ابتکار و خلاقیت از سوی بسیج کارگری

 

ربیعی با بیان اینکه راه اندازی شیفت ایثار خلاقیت و ابتکار ویژه از سوی بسیج کارگری است، افزود: خوشبختانه از ابتدای فعالیت تا به امروز دستاوردها و برکات بسیار زیادی برای مجتمع های کارگری و کارخانجات داشته است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: همدلی و نوعدوستی جزئی از فرهنگ و منش ما ایرانیان و از دستورات دینی است که باید در شرایط کنونی بیش از پیش به آن توجه شود.

 

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی  اضافه کرد: در استان مرکزی بیش از 85 گروه جهادی در قالب شیفت ایثار کارگری سازماندهی شده اند که طبق احساس نیاز هر مجموعه اقدامات مختلفی را به طور رایگان انجام می دهند.

 

وی اضافه کرد: امید است این فعالیت ها بتواند گره ای از مشکلات نیازمندان و اقشار آسیب دیده بردارد.

کد خبر 957019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha