صادرات آلومینیوم و کربنات سدیم از موفقیت های اقتصادی فارس است

رحیمی گفت: صادرات آلومینیوم و کربنات سدیم از موفقیت های اقتصادی استان است و در زمینه اجرا و بهره برداری از طرح های عمرانی نیز موفق هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، عصر امروز (سه شنبه 14 مرداد) در دومین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان فارس در سال 99 گفت: برای عبور از شرایط سخت اقتصادی کنونی به مشارکت و چاره اندیشی همگانی نیاز داریم.

استاندار فارس افزود: عواقب شرایط و مشکلات اقتصادی متوجه عموم مردم می شود و باید شبکه اقتصادی به سمتی هدایت شود که هزینه‌های وارده بر همه بخش‌ها سرشکن شود و به افزایش منافع ملی منجر شود.

وی اضافه کرد: حضور بخش خصوصی در پیشرفت اقتصادی موثر است و باید ضمن مطرح کردن مشکلات حوزه اقتصاد به بیان موفقیت ها نیز بپردازیم تا امید در جامعه بیشتر شود.

رحیمی با تاکید بر موفقیت های اقتصادی اخیر فارس بیان کرد: صادرات آلومینیوم و کربنات سدیم از موفقیت های اقتصادی استان است و در زمینه اجرا و بهره برداری از طرح های عمرانی نیز موفق هستیم که باید این دستاوردها را مطرح کنیم تا همگان بدانند در شرایط اقتصادی کنونی چه پیشرفت هایی نیز حاصل شده است.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت های قانونی و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بازگشت ارز حاصل از صادرات تلاش های متعددی می شود.

رحیمی تصریح کرد: شیوع کرونا اقتصاد جهان را تحت تاثیر قرار داده است و ما برای تسریع و توسعه صادرات هر اقدام موثر و قانونی را مورد توجه قرار می دهیم.

گفتنی است، دومین کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان فارس به ریاست دکتر استاندار فارس و با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، روسای تشکل‌ها و صادرکنندگان استان با هدف بررسی موانع و چالش‌های پیش ‌روی توسعه صادرات غیرنفتی استان در استانداری فارس برگزار شد.

کد خبر 957097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha