ضرورت ورود جدی سازمان بازرسی در زمینه برخورد با مفاسد اقتصادی و اداری

رزم، ایستادگی در برابر تخلات را رسالت مهم سازمان بازرسی عنوان کرد و گفت: این نهاد باید در زمینه برخورد با مفاسد اقتصادی و اداری ورود جدی پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد رزم»، امروز(14 مرداد) در مراسم معارفه سعید رازانی به عنوان بازرس کل لرستان، اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور از دشوارترین و حساس ترین مسئولیت ها را در کشور بر دوش دارد.

 

رئیس دادگستری لرستان بر ضرورت نظارت دقیق و انعکاس نقات ضعف و قوت از طرف مجموعه بازرسی تأکید کرد و افزود: مسئولان بازرسی باید به گونه‌ای عمل کنند که مدیران اجرایی به عنوان نقطه اتکا، اطمینان، مشاوره و دلسوزی و با اعتماد به این حوزه مراجعه نمایند.

 

وی امانت دار بودن و صداقت را ویژگی مهم بازرسان عنوان کرد و گفت: ایستادگی در برابزر تخلفات از دیگر ویژگی بازرسان بوده که سبب تقویت روحیه مدیران ارزشی و تضعیف روحیه مدیران متخلف خواهد شد.

 

رزم بیان کرد: سازمان بازرسی به عنوان عضو شورای قضایی استان، نسبت به اجرای دقیق و کامل سیاست‌های راهبردی، اساسی و اولویت دار قوه قضائیه اقدام نماید.

 

رئیس کل دادگستری لرستان اظهار داشت: سازمان بازرسی باید با جدیت در زمینه مبارزه قاطع و بی امان با مفاسد اقتصادی، اجتماعی، اداری و رانت خوی ها ورود پیدا کند.

 

وی ورود سازمان بازرسی به موضوع فرارهای مالیاتی را ضروری خواند و افزود: در شرایط تحریم فروش نفت که بر صادرات غیرنفتی هم سایه انداخته است،  جمع آوری مالیات در تقویت کشور و پیشبرد طرح‌های عمرانی مؤثر خواهد بود.

کد خبر 957105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha