پیروی از ولایت فقیه سفارش همه شهدا/ طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» در سراسر استان برگزار می‌شود

حجت الاسلام سبزه‌کار، ولایت مداری و مسجدی بودن را از ویژگی بارز شهدا دانست و گفت: سفارش همه شهدا در وصیت نامه شان، پیروی از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» شامگاه امروز(14 مرداد) در ادامه ویژه برنامه سه شنبه های تکریم در دیدار با خانواده شهید «محمد نایبی» با بیان اینکه افتخار بچه های کانون های فرهنگی مساجد است که در چهل سالگی پیروزی دفاع مقدس، سه شنبه ها به دیدار خانواده شهدا می روند، افزود: این تکریم در برابر افتخاری که شهدا برای ما آوردند، هیچ نیست، چراکه هرچه برای خانواده شهدا کار کنیم کم است.

 

وی با بیان اینکه طی دیدارهایی که تاکنون اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با خانواده شهدا داشتند، هیچ درخواستی از سوی خانواده شهدا مطرح نشده که نشان از بزرگی و عظمت این خانواده ها دارد، گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ این کشور هستند.

 

مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه شهید نایبی بسیار خوش اخلاق، متعهد و ولایتمدار بود، افزود: این شهید عزیز از بچه های مسجد است.

 

حجت الاسلام سبزه کار، ولایت مداری و مسجدی بودن را از ویژگی بارز شهدا دانست و گفت: سفارش همه شهدا در وصیت نامه شان، پیروی از ولایت فقیه است.

 

وی با بیان اینکه بیشتر شهدای ما از بچه های مسجد هستند، گفت: این برای اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد افتخار و الگو است.

 

در این دیدار حجت الاسلام «محمد رضا عبدالهی» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی و مسئولانی از بنیاد شهید و معاون امور ایثارگران استانداری نیز حضور داشتند.

 

شهید کلاته نایبی از شهدای مدافع وطن نیروی انتظامی متولد مهرماه سال 63 در بیرجند است که هفتم آبان ماه 96 در درگیری با اشرار مسلح در کویر خوسف به درجه رفیع شهادت نایل شد. 

 

 

کد خبر 957122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha